kembara sasteraku

pada 3 hari bulan 7 2010..aku bersama beberapa guru telah membuat satu kembara sastera bagi meningkatkan mutu kepada pelajar khususnya diriku sendiri..pada awal pagi aku sudah bertolak bersama kawan-kawanku..
awalnya aku berasa sangat tidak sabar untuk mencari ilmu di sana nanti..
kata guruku sekolah yang kami akan pergi bukan sekolah sebarangan
aku harap aku dapat mencari ilmu....
"biarlah mencari ilmu hingga ke negeri cina"
aku pegang kata-kata tu sehingga aku sekarang rasa perasaan malu harus aku padamkan..mugkin kerana malu la aku dan semua orang akan ketinggal bukan selangkah tapi berlangkah-langkah bayangkan sekirang dalam perlarian mungkin yang nombor satu dah satu jam sampai tapi kita masih lagi berlari..
sorry masuk cerita lain pulak...masuk hari nie dah dua sekolah aku pergi
sekolah pertama adalah sekolah menengah kuala besut
dan seterusnya adalah sekolah nasiruddin shah.
kedua-dua sekolah ini aku bangga kerana mereka melayan kami dengan baik sekali....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan